Klišé v reklamě - Myslet jinak nestačí, musíte i jinak konat

Perex: 

Je to už 16 let od chvíle, kdy Apple rozjel svou klíčovou kampaň Think different. Myslet jinak se také stalo mantrou marketérů, kteří chtějí odlišit své značky od konkurence. Problém je, že se ke skutečně JINÉMU myšlení nikdy nedostanou. | Celý článek...

E-book „MARKETINGOVÝ CLOUD A MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE V KOSTCE“

Zajímáte se o nejnovější trendy v marketingu? Pak si stáhněte zdarma náš e-book, který vám pomůže realizovat efektivní kampaně!

Stahujte zde.


Stáhnout

NAŠE WEBY

newsletter

Novinky z B2B do mailu:

 

Specializujeme se na B2B komunikaci a společně se stovkami odborníků po celém světě vyvíjíme unikátní know-how na budování hodnotných značek a podporu obchodních týmů.

Naše know-how stojí na měřitelnosti. Doporučíme vám strategii a změříme efektivitu vašich investic.