Firemní blog a jeho využití v B2B marketingu - výsledky průzkumu

Perex: 

V průběhu podzimu 2015 jsme provedli ojedinělý dotazníkový průzkum, který v rámci své bakalářské práce ""Blog jako nástroj self promotion v sektoru B2B" zpracoval náš kolega Ondřej Vrtěl.  Téma bylo jednoduché, ale velmi zajímavé: využití firemních blogů v B2B marketingu. Zúčastnilo se jej celkem 165 marketérů a manažerů. V tomto článku jsme pro vás vybrali to podstatné ze zjištěných dat. | Celý článek...

Mediální příležitosti klepou na dveře. I v B2B komunikaci

Abyste se dostali do médií, nemusíte být Messi.
Perex: 

Se zájmem médií lze pracovat stejně jako s jejich nezájmem. Řada B2B firem přitom PR komunikaci stále podceňuje. | Celý článek...

E-book „MARKETINGOVÝ CLOUD A MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE V KOSTCE“

Zajímáte se o nejnovější trendy v marketingu? Pak si stáhněte zdarma náš e-book, který vám pomůže realizovat efektivní kampaně!

Stahujte zde.


Stáhnout

NAŠE WEBY

newsletter

Novinky z B2B do mailu:

 

Specializujeme se na B2B komunikaci a společně se stovkami odborníků po celém světě vyvíjíme unikátní know-how na budování hodnotných značek a podporu obchodních týmů.

Naše know-how stojí na měřitelnosti. Doporučíme vám strategii a změříme efektivitu vašich investic.