Jak (nejen) udržet zákazníka v éře digitální transformace

Perex: 

Udržení zákazníka, jeho zaujetí a přímé propojení s prodejním týmem má mnoho různých forem a tváří. Můžeme se bavit o strategii, o originální myšlence – anebo o systémech, které to umožňují. Ve světě absolutní digitalizace veškerých firemních procesů se toto téma dostává stále více do popředí.

Account Based Marketing – Buzzword, nebo revoluce v B2B?

Perex: 

Pokud sledujete nejnovější trendy v marketingu pro B2B, patrně jste také zaznamenali neuvěřitelný šrumec kolem nejnovějšího trendu v této oblasti – Account Based Marketingu (ABM). A jelikož u nás v podstatě neexistuje žádný nezaujatý článek na toto téma (resp. neexistuje vůbec žádný), rozhodl jsem se ho napsat já. Takže – co to tedy je a jak to funguje?

Jak se sestavit úspěšnou multikanálovou kampaň a nezešílet (krok po kroku)

Perex: 

Multichannel campaigns (multikanálové kampaně) se v posledních letech staly stejnou samozřejmostí, jako wi-fi na dětských hřištích. Přesto řada marketérů netuší, jak je naplánovat či vyhodnotit. V tomto článku si tento proces projdeme krok po kroku. Není přece nutné pokoušet se zhmotnit tmu, když už to někdo jiný zkusil, že ano.

Srovnání nástrojů pro marketingovou automatizaci - ČR vs. svět (hrubá čísla)

Perex: 

Pokud se zajímáte o nejnovější trendy v marketingu, pak jistě víte, že termín “Marketing Automation” patří mezi nejčastěji citované nástroje posledních dvou let. V tomto článku nebudu popisovat konkrétní funkce, ale soustředím se pouze na suchá čísla a statistiky, která nepotřebují žádné komentáře. Pokud tedy přemýšlíte o podobných technologiích, je tento článek určen právě vám.

12 způsobů, jak poznat dobrou (špatnou) agenturu

Perex: 

Jsou dobří kuchaři a špatní kuchaři. Ti první mají michelinskou hvězdu a ti druzí spálí i bramborový salát. A buďme upřímní – to stejné platí i ve světě reklamních agentur. Podle čeho však poznat agenturu, které je lépe se vyhnout? Následující článek vám (doufám) pomůže rozpoznat opravdu seriózní agentury od těch ostatních (a bohužel je jich stále dost).

Stránky

E-book „MARKETINGOVÝ CLOUD A MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE V KOSTCE“

Zajímáte se o nejnovější trendy v marketingu? Pak si stáhněte zdarma náš e-book, který vám pomůže realizovat efektivní kampaně!

Stahujte zde.


Stáhnout

NAŠE WEBY

newsletter

Novinky z B2B do mailu:

 

Specializujeme se na B2B komunikaci a společně se stovkami odborníků po celém světě vyvíjíme unikátní know-how na budování hodnotných značek a podporu obchodních týmů.

Naše know-how stojí na měřitelnosti. Doporučíme vám strategii a změříme efektivitu vašich investic.