10 otázek pro B2B agenturu

Kromě všech obvyklých otázek, na které byste se měli ptát při výběru potencionální B2B agentury, vám nabízíme i otázky, které byste určitě měli zvážit, pokud má váš business mezinárodní marketingovou strategii. Pochopení a společné porozumění určitě pomůže vašemu rozhodování a posílí také budoucí vztahy.

1. Jaké metodiky jako specialisté na B2B používáte pro řízení celého procesu od strategického plánování až po prokázání návratnosti investic? Jak jsou dokumentovány?

2. Když se podíváme konkrétně na budování strategie značky, můžete nám ukázat, jaké jste doručili výstupy a jak byl postup úspěšný?

3. Efektivní kampaně ve specializovaných odvětvích vyžadují širokou škálu a hloubku dovedností. Jak jste schopni poskytnout insighty a řešení na míru specifických požadavků klienta?

4. Vaše reference uvádějí, že zaměstnáváte XY lidí. Kolik z nich pracuje výhradně na B2B zakázkách a jaké je jejich pokrytí ve všech vašich pobočkách?

5. Pokud má kampaň probíhat v různých geografických oblastech a vyžaduje implementaci na místě, jak zajistíte, že bude všude probíhat kontinuálně a jednotně?

6. Marketingové technologie se pohybují stále rychlejším tempem. Jak zajistíte, aby vaši lidé drželi krok s novým vývojem a technologiemi?

7. K dispozici je široká škála marketingových a prodejních technologií, jaké používáte platformy na jejich správu a provoz?

8. Úzká spolupráce mezi marketingem a prodejem je pro úspěch nezbytná. Jaký je váš názor na jejich role a propojení s prodejním procesem?

9. Jak chcete zajistit efektivní a bezproblémovou komunikaci mezi naší firmou a vaší agenturou a dalšími místy, která budou zapojena do spolupráce?

10. Technologie by měly být používány jako prostředky, ale nemají nahrazovat lidskou interakci. Vysvětlete, jakým způsobem pečujete o vztah s klienty a jak se snažíte porozumět jejich podnikání?

Clif Collier – BBN Central

, ,
7 tipů, jak díky LinkedIn posílit váš marketing i obchod
Vše, co potřebujete vědět o inbound marketingu

Related Posts

Obžera.

7 smrtelných hříchů B2B marketingu

B2B marketing
7 smrtelných hříchů B2B marketingu Všichni známe sedm smrtelných hříchů. Podle křesťanské morálky jde o hříchy, které jsou původci všech ostatních hříchů. Stejně tak existuje sedm smrtelných hříchů v B2B marketingu,…
Čtěte více
Menu
Odebírat newsletter