5 důvodů, proč je důležité mít v B2B odvětví silnou značku

5 důvodů, proč je důležité mít v B2B odvětví silnou značku

Často klienti při pohledu na úspěchy jejich konkurence lkají – to se jim to podniká, když mají “silnou” značku… Ale silná značka je něco, co se dá vybudovat. Platí to pro firmu, která se na trhu pohybuje už roky, ale nedaří se jí oslovit širší publikum,…

Umělá inteligence ušetří reklamním agenturám čas, který mohou věnovat kreativní tvorbě

Umělá inteligence ušetří reklamním agenturám čas, který mohou věnovat kreativní tvorbě

David Jordan, ředitel reklamní agentury Bader Rutter, která náleží stejně jako Marco pod skupinu BBN, se podělil o svůj názor na umělou inteligenci (AI) a její roli v B2B marketingu. Umělá inteligence dále proniká do mnoha odvětví, marketingový průmysl nevyjímaje. Mnoho reklamních agentur se obává o…

Když se potká B2B a CRM

Když se potká B2B a CRM

Potkají se B2B a CRM systém… Začátek košatého vtipu? Ani nápad. Správa vztahů se zákazníky přinášející ovoce? Tým chrlící šťavnaté nápady na počkání? Tým těšící se do práce? Marketingové a prodejní kampaně, kterým to zkrátka sluší a potěší zrak i duši? B2B a CRM – ne,…

7 tipů pro úspěšnou událost marketingových agentur

7 tipů pro úspěšnou událost marketingových agentur

Organizovat události je jako stavět hrad z písku: základ musí být pevný, struktura jasně ukotvená a pokud se výsledek vydaří, je to ten nejlepší pocit na světě. A abychom toho docílili, potřebujeme hrad vybudovat na několika stranách, pomocí více nástrojů. Pojďme se tedy podívat, jak vybudovat…

Case study: Zkola.cz

Case study: Zkola.cz

Case study: Zkola.cz V roce 2019 získala reklamní agentura Marco BBN zakázku na analýzu a specifikaci řešení, grafický návrh, UX design a online marketing pro informační portál o vzdělávání a školství Zkola.cz. Součástí zakázky byla také dodávka redakčního systému, implementace, migrace a servisní služby po dobu…

Richard Parsons a jeho prezentace o B2B. Slova, která v Praze málem zbořila sál

Richard Parsons a jeho prezentace o B2B. Slova, která v Praze málem zbořila sál

Richard Parsons a jeho prezentace o B2B. Slova, která v Praze málem zbořila sál Datum 22. listopadu 2022 se zapíše do historie českého B2B jako důležitý milník. Konala se historicky první konference věnovaná tomuto odvětví, jíž se zúčastnili majitelé, CEO, marketéři i obchodní zástupci firem. Když…

B2B marketing

Case study: Zkola.cz

Case study: Zkola.cz V roce 2019 získala reklamní agentura Marco BBN zakázku na analýzu a specifikaci řešení, grafický návrh, UX…
Menu
Odebírat newsletter