BBN v Evropě sílí. Marco přivedlo 3 nové členy
V našem včelím úle to hučí stále víc! Do BBN Hive jsme s radostí přijali další partnery a nyní působíme už ve 32 zemích po celém světě. Marco přišlo s iniciativou, která BBN rozšířila o 3 další země.
Emerging Europe Initiative si dává za cíl podpořit expanzi do střední a východní Evropy, což BBN s radostí podporuje. V Marco jsme využili naší strategické pozice přímo v srdci kontinentu a pustili se do oslovování zajímavých potenciálních partnerů z okolních zemí. A povedlo se! Nedávno jsme tak mohli v BBN přivítat agenturu Diametro ze Slovenska, ContentPlus z Maďarska a také agenturu Stoica z Rumunska.
Jsme velmi pyšní, že se můžeme podílet na šíření našeho mezinárodního know-how do dalších a dalších zemí. S novými partnery získáváme nové perspektivy a ojedinělé příležitosti. B2B agentura Diametro byla první svého druhu na Slovensku, proto do BBN přináší cenné zkušenosti a inovace:
„Když jsme zakládali naši agenturu, měli jsme vizi podporovat naše klienty při pronikání na nové trhy. Otázkou vždy bylo, jak to konkrétně udělat. Díky našemu novému partnerství s BBN máme jistotu, že budeme naše klienty podporovat konzistentně a účinně,“ vysvělil Stano Merc, CEO slovenské agentury Diametro.
Rumunský partner, agentura Stoica, zase BBN posílí v oblasti technologického a softwarového know-how:
„V posledních několika letech jsme zaznamenali obrovský růst a hledali jsme zdroj, který by naší agentuře a našim zaměstnancům pomohl pokračovat v přeshraničním rozvoji. BBN má tak skvělou historii v oblasti budování kapacit, školení a rozvoji zaměstnanců, že to pro nás byla jasná volba,“ řekl CEO rumunské agentury Stoica, Andrei Stoica.
Maďarský tým ContentPlus je členem BBN už od roku 2021. Jeho silnou stránkou je zejména využívání platformy LinkedIn ke generování nových zákazníků a také oblast SEO.
„Věříme, že naše členství v BBN přinese víc mezinárodních příležitostí. Naším hlavním cílem vždy bylo, aby alespoň 50 % našeho obratu pocházelo od mezinárodních společností. Obvykle jsme se dostali zhruba na 25 %, předpokládáme však, že díky členství v BBN se nám našeho cíle podaří dosáhnout do dvou let od zahájení spolupráce,“ dodal CEO maďarského partnera ContentPlus, Attila Rasko.
Potenciál BBN využíváme naplno. S novými partnery už začínáme pracovat na prvních projektech a těšíme se na další. Emerging Europe Initiative vidíme jako nadějný projekt a rozhodně si nestanovujeme malé cíle. BBN bychom v budoucnu chtěli rozšířit o významné partnery z Bulharska, Chorvatska, Slovinska, Gruzie nebo Srbska a máme radost, že už v tuto chvíli komunikujeme s dalšími potenciálními členy našeho unikátního mezinárodního společenství.
Marco BBN
Specializujeme se na B2B komunikaci a společně se stovkami odborníků po celém světě vyvíjíme unikátní know-how na budování hodnotných značek a podporu obchodních týmů. Doporučíme vám strategii a změříme efektivitu vašich investic.
Nejčtenější články
E-book – „Průvodce základy Account Based Marketing strategie“
Chcete se dozvědět, jak funguje strategie založená na Account Based Marketingu? Tak právě pro vás jsme připravili e-book, který si můžete stáhnout a dozvědět se jak na ABM.
Stahujte e-book zde
Témata
E-book „MARKETINGOVÝ CLOUD A MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE V KOSTCE“
Zajímáte se o nejnovější trendy v marketingu? Pak si stáhněte zdarma náš e-book, který vám pomůže realizovat efektivní kampaně!
Stahujte zde.
Příručka „Lead Nurturing“
Stáhněte si zdarma 20 stránkovou brožuru se šablonami a názorným procesem plánování Lead Nurturing kampaní „Jak vybudovat nejrychlejší cestu od prvního kontaktu k prodeji“.
Příručku stahujte zde.