Články
Google nástroje, které byste měli vyzkoušet a nic vás nestojí
Může být ABM opravdu svatým grálem B2B marketingu?
Popsat Account-Based Marketing není jednoduché. Mnohem složitější je ABM správně uchopit a začít používat. Zajímavé je, že principálně byl ABM popsán už v minulém století. Již v době bezinternetové se B2B marketéři i obchodníci zaměřovali na cílové accounty čili organizace nebo firmy. V těchto firmách pak hledali kontakt na osoby na pozicích, které mají možnost ovlivnit rozhodování o nákupu. Podívejme se, jak je tomu s ABM v současnosti, kdy se o této metodě mluví jako o marketingové strategii s nejlepšími výsledky.
Digitální transformace v marketingu – praxe a problémy
Digitální transformace je dlouhodobě zřejmě nejčastější buzzword, se kterým se můžete setkat. Existují tisíce článků na toto téma, málokterý však řeší problémy a typické situace z pohledu marketingu.
Vše, co potřebujete vědět o inbound marketingu
Facebook představil novinky pro rok 2019
Na konci dubna se v kalifornském San José uskutečnila dvoudenní konference nazvaná F8, na které generální ředitel Mark Zuckerberg představoval, jakým směrem se bude Facebook v budoucnu ubírat.
Inoutic: Jak jsme řešili náročnou kampaň s cílem zvyšování brand awareness
Veliký užitek pro tento projekt nám přinesla sada nástrojů BAM – Brand Asset Management, která je součástí unikátního know-how naší BBN The World’s B2B Agency.
10 otázek pro B2B agenturu
Kromě všech obvyklých otázek, na které byste se měli ptát při výběru potencionální B2B agentury, vám nabízíme i otázky, které byste určitě měli zvážit, pokud má váš business mezinárodní…
7 tipů, jak díky LinkedIn posílit váš marketing i obchod
Nejžhavější trendy v B2B marketingu pro rok 2019
Tak jako každý rok i letos dodržíme svoji tradici a zkusíme nastínit nejžhavější trendy v moderním B2B marketingu, o kterých se bude (někdy jen) mluvit a někdy nás opravdu ovlivní či zasáhnou.
Jak vybrat nejvhodnější redakční systém pro firemní web?
Chcete nový firemní web? Pak musíte kromě designu, struktury či obsahu vyřešit i to, na čem vlastně „poběží“. Tj. jaký redakční systém ho bude pohánět a na jakém bude celý postaven.
Marketingová automatizace SharpSpring – Spousta muziky za málo peněz (9 funkcí, které vás dostanou)
Před několika měsíci jsme se stali jedinými oficiálními partnery marketingového cloudu SharpSpring nejen v ČR, ale v celé střední Evropě. Protože již máme za sebou řadu úspěšných implementací, přišel čas vám jej detailně představit i s naším komentářem.