ABM banner
B2B marketingOnline marketingStrategie

Může být ABM opravdu svatým grálem B2B marketingu?

Popsat Account-Based Marketing není jednoduché. Mnohem složitější je ABM správně uchopit a začít používat. Zajímavé je, že principálně byl ABM popsán už v minulém století. Již v době bezinternetové se B2B marketéři i obchodníci zaměřovali na cílové accounty čili organizace nebo firmy. V těchto firmách pak hledali kontakt na osoby na pozicích, které mají možnost ovlivnit rozhodování o nákupu. Podívejme se, jak je tomu s ABM v současnosti, kdy se o této metodě mluví jako o marketingové strategii s nejlepšími výsledky.

B2B marketing

10 otázek pro B2B agenturu

Kromě všech obvyklých otázek, na které byste se měli ptát při výběru potencionální B2B agentury, vám nabízíme i otázky, které byste určitě měli zvážit, pokud má váš business mezinárodní…

Menu
Odebírat newsletter