Popsat Account-Based Marketing není jednoduché. Mnohem složitější je ABM správně uchopit a začít používat. Zajímavé je, že principálně byl ABM popsán už v minulém století. Již v době bezinternetové se B2B marketéři i obchodníci zaměřovali na cílové accounty čili organizace nebo firmy. V těchto firmách pak hledali kontakt na osoby na pozicích, které mají možnost ovlivnit rozhodování o nákupu. Podívejme se, jak je tomu s ABM v současnosti, kdy se o této metodě mluví jako o marketingové strategii s nejlepšími výsledky.
Články
Digitální transformace v marketingu – praxe a problémy
Digitální transformace je dlouhodobě zřejmě nejčastější buzzword, se kterým se můžete setkat. Existují tisíce článků na toto téma, málokterý však řeší problémy a typické situace z pohledu marketingu.
Vše, co potřebujete vědět o inbound marketingu
Facebook představil novinky pro rok 2019
Na konci dubna se v kalifornském San José uskutečnila dvoudenní konference nazvaná F8, na které generální ředitel Mark Zuckerberg představoval, jakým směrem se bude Facebook v budoucnu ubírat.
Inoutic: Jak jsme řešili náročnou kampaň s cílem zvyšování brand awareness
Veliký užitek pro tento projekt nám přinesla sada nástrojů BAM – Brand Asset Management, která je součástí unikátního know-how naší BBN The World’s B2B Agency.
10 otázek pro B2B agenturu
Kromě všech obvyklých otázek, na které byste se měli ptát při výběru potencionální B2B agentury, vám nabízíme i otázky, které byste určitě měli zvážit, pokud má váš business mezinárodní…
7 tipů, jak díky LinkedIn posílit váš marketing i obchod
Nejžhavější trendy v B2B marketingu pro rok 2019
Tak jako každý rok i letos dodržíme svoji tradici a zkusíme nastínit nejžhavější trendy v moderním B2B marketingu, o kterých se bude (někdy jen) mluvit a někdy nás opravdu ovlivní či zasáhnou.
Jak vybrat nejvhodnější redakční systém pro firemní web?
Chcete nový firemní web? Pak musíte kromě designu, struktury či obsahu vyřešit i to, na čem vlastně „poběží“. Tj. jaký redakční systém ho bude pohánět a na jakém bude celý postaven.
Marketingová automatizace SharpSpring – Spousta muziky za málo peněz (9 funkcí, které vás dostanou)
Před několika měsíci jsme se stali jedinými oficiálními partnery marketingového cloudu SharpSpring nejen v ČR, ale v celé střední Evropě. Protože již máme za sebou řadu úspěšných implementací, přišel čas vám jej detailně představit i s naším komentářem.
Nejnovější technologie a pojmy moderního marketingu (MarTech, AdTech atd.)
Moderní marketing už není jen o strategiích či postupech. Moderní marketing je především o technologiích. Pokud se v nich ztrácíte tak jako já, je pro vás určen právě tento článek.
WhatsApp se brzy může stát důležitým marketingovým nástrojem. Buďte ve střehu
Když budou firmy WhatsApp používat citlivě, může se stát skvělým komunikačním nástrojem s klienty. Přímo se nabízí jako nástroj zákaznické podpory.