Inoutic: Jak jsme řešili náročnou kampaň s cílem zvyšování brand awareness

„Díky vývoji na trhu chceme omezit naši závislost na výrobcích oken a distributorech a s použitím online kanálů si klademe za cíl oslovit koncové zákazníky. Dále usilujeme o zvýšení brand awareness a rádi bychom redefinovali pozici značky v různých cílových skupinách.“

Takto by šel ve stručnosti charakterizovat velký úkol, kterým nás oslovil výrobce okenních profilů Inoutic.

Víc hlav víc ví, a proto jsme se domluvili na sdílení know-how s německou agenturou wob, našim síťovým partnerem v rámci BBN. Vyrazili jsme za nimi na dvoudenní workshop, kde jsme detailně probírali brief a hledali vhodnou strategii. Pochopili jsme, že v tuto chvíli bude nejdůležitější detailní analýza značky a pomoc klientovi pochopit všechny aspekty spojené s brandem Inoutic.

Součástí naší práce bylo nejen hledání nové pozice značky Inoutic, ale zhodnocení aktuální pozice značek u jeho hlavních evropských konkurentů. Provedli jsme rozsáhlou analýzu webů a tiskovin hlavních výrobců okenních profilů, ptali jsme se jejich zákazníků, jak vnímají značku Inoutic a dotazovali se i zaměstnanců, jak se ve firmě cítí a uspořádali pro klienta několik workshopů nad brandem, službami a vnímáním značky.

Veliký užitek pro tento projekt nám přinesla sada nástrojů BAM – Brand Asset Management, která je součástí unikátního know-how naší BBN The World’s B2B Agency.

Nezaměřili jsme se jen na český trh. Spolu s dalšími partnerskými agenturami jsme dělali analýzu v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Chorvatsku.

Výsledkem je obsáhlá analýza, ve které jsme vyhodnotili 4 základní vlastnosti značky – co nabízí, jaké má racionální a emocionální benefity a jaký má charakter. Z toho jsme vyvodili hlavní hodnoty značky, a nakonec i to nejdůležitější – její esenci. Jinými slovy řečeno, proč tu značka je a jaká je její vize.

Zadavatel: Inoutic / Deceuninck
Termín: 12/2016 – 08/2017

, ,
7 tipů, jak díky LinkedIn posílit váš marketing i obchod
Vše, co potřebujete vědět o inbound marketingu

Related Posts

konverzni-trychtyr-b2b.jpg

Konverzní trychtýř B2B

Jak udělat z anonymního člověka z neznámé firmy spokojeného zákazníka? Jak funguje vzájemné poznávání a sbližování v B2B? Cesta od “prospekta” (potenciálního klienta) k advokátovi vaší značky se popisuje jako…
Čtěte více
Menu
Odebírat newsletter