Největší síť B2B marketérů na světě se jmenuje BBN. A my jsme její součástí

Mezinárodní síť nezávislých agentur, jejímž členem jsme již 12 let, se přejmenovala – nyní se jmenuje The Business to Business Network. Síť (donedávna známá jako The Business Branding Network) vyhlásila změnu názvu na svém pravidelném výročním zasedání, které se letos konalo v Chicagu. Stala se tak největší světovou sítí sdružující profesionály na B2B komunikaci a marketing.

Setkání členů sítě BBN přineslo celou řadu změn. Vedle změny názvu také představila nové logo. Konference se zúčastnilo 30 majitelů a ředitelů 17 agentur, které BBN sdružuje. Účelem setkání jsou každoročně diskuse managementu nad dalším vývojem sítě.

„Letošní setkání bylo pro síť BBN klíčové. Vstoupila totiž do další fáze rozvoje. BBN je jedinou sítí zaměřenou na B2B na světě. Proto je nasnadě, že by to náš název měl reflektovat, zvlášť pokud náš vliv na globálním B2B trhu nadále roste,“ uvedl výkonný předseda BBN a současně ředitel agentury Fifth Ring se sídlem v Dubaji Clif Collier.

The Business to Business Network je jedinou globální sítí na světě, která sdružuje 17 agentur na 30 místech po celém světě orientovaných na B2B segment s vedoucím postavením na lokálních trzích. Síť BBN reprezentuje více než tisíc marketingových, reklamních, digitálních a PR specialistů. BBN tak představuje číslo 1 na světě mezi B2B marketingovými sítěmi. Za posledních 25 let vyvinula síť BBN vysoce efektivní, jednotný a strukturovaný přístup k B2B marketingové komunikaci, který používají všechny její agentury při práci na kampaních a projektech pro své klienty, včetně českého člena sítě, agentury MARCO BBN.

Pro členské agentury to znamená přístup k odborným znalostem a přehledům B2B profesionálů na celém světě. Pro globální B2B marketéry to znamená efektivnější a ucelené služby na jakémkoli mezinárodním projektu s použitím nejlepších B2B nástrojů a procesů na světě. S BBN znamená globální B2B byznys cokoli, jen ne všednost.

 

„Poslední vývoj v centrále BBN nás utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem. I my jsme se totiž v nedávné době rozhodli zaměřit se výlučně na B2B segment a tím se na českém trhu odlišit od konkurence,“ uvedl ředitel agentury MARCO BBN Pavel Marek.

Menu
Odebírat newsletter